Välkommen!

Här kan ni läsa om vårt liv med Noel och Philip. Vi försöker att uppdatera så ofta vi kan med text och bilder så att ni kan följa alla roliga saker som händer...

onsdag 3 oktober 2007

Vecka 40+4

Det var länge sen som jag skrev ett inlägg så jag tänkte att det kunde vara dags nu... Ingen bebis än för er som undrar. Dock har jag haft rejäla sammandragningar, men de håller bara på en timme i taget, sedan avtar det tvärt...men nu hade jag sammandragningar igår mellan kl.23-24 och i morse mellan kl. 4-5 (då väckte jag Micke så han fick klocka värkarna) och sedan igen mellan kl. 9-10....så man tycker ju att det borde sätta igång på riktigt snart...lite trött på att bebisen luras :-)

I övrigt så har jag bara 1 ½ ärm kvar på koftan som jag stickar, så snart kan jag nog börja att sätta ihop delarna. Ska bli kul att se hur den blir... hinner väl förmodligen att sticka klart den innan bebisen kommer ut som det ser ut nu. Men sen i helgen har jag haft riktmärke på torsdag (alltså imorgon) och det kan ju faktiskt fortfarande hända... Den som lever får se helt enkelt....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad spännande! Lycka till! Kram Lotten